onsdag 26. januar 2011

Laaang uke dette blir..

lille jenta vår sitter og koser seg med tv..sitter i Emilie sin lenestol..hadde musefletter den dagen..fått langt nok hår..så søt...


Denne uken er blitt lang selv om en bare er kommet til onsdag,men snart torsdag..huff.dagene flyr så fort.Lengter etter sommer og sol nå.
lei snø og kulde.
Endelig fått begynt å sette ut klær til tørk når solen står oppe.
I dag har dagen gått med til å ordne papirer Nav skulle ha..noe jeg kunne ha fått bedkjed om når jeg leverte søknaden..viktigste at når er alt i boks og ordna der.
Lille mini er blitt stor må en si,klarer nå å drikke fra liten imsdal vannflaske og spise med gaffel..tiden flyr fort.venter bare på at hun skal slippe seg helt,føler seg nok ikke helt trygg ennå.kommer når det kommer.
blir årleit når våren kommer og snøen blir borte å hun kan gå ute selv.
I morgen blir det avgårde med begge guttene mine til legen siden eldstemann skal ha kontroll time pga medisinene sine og yngstemann skal ha allergitest.
På fredag blir det bursdagsfeiring på Terje,eldstemann..er blitt 11 år i går..han skal feire med guttene i klassen fredagen,ha godis,filmvising,mat og drikke..blir koselig for han.godt det er rett etter skolen er ferdig.
På lørdag kommer min lillesøster,mannen hennes og tante barnet mitt Line på besøk for å feire Terje..det kommer til å bli kjempe koselig...
Denne uken blir lang...godt når uken nærmer seg helga...
Hinkel pinkelen er populær her i huset..den danser,snakker..



HA EN FIN KVELD ALLE SAMMEN..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar