onsdag 19. januar 2011

Sykdomslei nå altså....

Nå er jeg lei sykdom i huset.I hele vinter har vi alle her i huset både store og små vært syke.
Endelig har ungene blitt friske,men sliter ennå selv.
Hadde 1 dag hvor jeg var frisk her etter 4 dager med magetrøbbel og lite energi i kroppen,men så kom denne forkjølelsen flyvende over en igjen..
Nå er jeg tett i nesa,vondt i hele kroppen og hatt litt feber i natt.
I så lett å være syk og ha friske unger som krever sitt og gubben er langt nord for å hente en bil.
han har kommet seg til Trondheim nå.Dro fra Stokmarknes i går ettermiddag og er nok hjemme i natt en gang.Blir kjempe godt å få han hjem igjen,alle her savner han..
Vært lite her inne om dagen som skylder sykdom.
Emilie var litt i barnehagen i går,men jeg måtte hente tidligere enn anntatt pga jeg var helt gåen etter å ha vært i byen for å ordne noen ærend.
Søkte på jobb her på mandagen på et treningssenter,men skal få begynt å trene der snart.må bare bli frisk først.Vil komme meg i form før sommeren og vil så klart ned noen kilo.
Har klart å gå ned 3 kg på 1 uke med 30 Days tabeletter.lagt om kosten litt.syns den fungerer helt fint.
Endelig skinner sola ute,kanskje isen utenfor her smelter litt.
Måtte en liten tur på butikken i dag så da var det bare å kle seg.Jentene koste seg godt nede i vogna,heldigvis ikke så glatt ute.
Bildene er fra en annen dag vi var ute...
Emilie syns det litt slitsomt å gå i bakken hjem...men måtte sitte resten av veien
May Oleah koste seg i vogna også..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar